עדי

חוג מוסיקה עם נצן ברנשטיין| גילאי 3-6| 7.10-23.12

מזרח ברלין
ימי חמישי 17:30-18:15
*החוג נסגר*
כבר נרשמתם? לחצו כאן להתחברות וניהול הזמנה
משפחות עם ילדים
נוער
תרבות ואומנות
אומניות
מוזיקה
רשומים (4)

בחוג זה נלמד בהנאה על קצב, משקל, תווים, כלי נגינה ועוד...וגם נלמד לשיר קלאסיקות בעברית לילדים.

במפגשים אלה נלמד מוזיקה בדרך חוויתית: באמצעות שירים, האזנה, משחק ותנועה נלמד על תווים, קצב, על כלי נגינה שונים ועל התרבות העשירה שגדלנו עליה.

החלק הראשון יהיה מיועד בדרך כלל ל"חימום"- משחקים מוזיקלים. בחלק השני של השיעור אנחנו נלמד שיר או נאזין ליצירה מוזיקלית ובאמצעותם נלמד משהו חדש במוזיקה: שמות תווים, מקצב מסויים...

במפגשים הראשונים נשחק משחקי היכרות מוזקליים בהם לכל ילד יש הזדמנות להיות יצירתי וגם ללמוד מהאזנה לחבריו.


*כניסה תתאפשר בליווי מבוגר/או בתיאום מראש מול חוגים במידה ואין בכך צורך.

חוגים נוספים

לא נמצאו תוצאות התואמות את החיפוש