💫 ✨ נצנצים, פאייטים ודרמה: מקרינים את חצי גמר האירוויזיון בצוזאמן! ✨💫
מרגישים שהחיים צריכים קצת יותר נוצות ותותחי עשן? 🕺💃🕺💃🕺
קבוצת הצפייה של רופול החליטה לעשות זאת שוב! אחרי שחרשנו על המסלול עם הדראג קווינז, אנחנו עוברים לבמה הכי מוגזמת בעולם ומזמינים אתכם ואתכן לסלון הקהילתי של צוזאמן ברלין להקרנה של חצי גמר האירוויזיון.
יהיה לנו מסך גדול, אנשים טובים ואווירה חגיגית שלא רק חובבי אירוויזיון יודעים לייצר.
את הערב יוביל דניאל, הלוא הוא הארוויזיוניסט, שזה ממש לא הרודיאו הראשון שלו כשזה מגיע לשינויי תלבושות וניקוד אירופאי.
אז מה בתוכנית?
🌈20:00: מתכנסים לנשנושים, מינגלינג וקריוקי אירוויזיון לחימום הגרון.
🌈 21:00 בדיוק: עוברים לשידור חי מווינה – מקרינים את חצי הגמר בול בזמן.
🌈מה להביא? את עצמכם ועצמכן, שתייה, נשנוש לכיבוד משותף ו-2 אירו כדי שנוכל להמשיך להפעיל את החלל הקהילתי שלנו.
בואו להתרגש, לצחוק ולהחזיק אצבעות בערב שכולו קאמפ טהור. יהיה כיף, בואו!
📅 מתי? 12.05.26
📍 איפה? הסלון של צוזאמן ברלין
🪩 נתראה שם! קבוצת הצפייה של רופול
(מומלץ לבוא בנצנצים, זה עושה רושם טוב על השופטים 😉)
הקומנטרי יהיו בעברית אך כולם מוזמנים ומוזמנות בכל השפות שכן ההקרנה עצמה באנגלית 🫶

